مهمترین موارد طراحی فروشگاه اینترنتی

اعتمادسازی در طراحی فروشگاه اینترنتی

شاید باورتان نشود ولی خود من هم با این همه فرهنگ سازی باز از خرید اینترنتی حتی از فروشگاه اینترنتی موفق چون دیجی کالا ترس دارم.

یکی از مواردی که باعث جلب اعتماد در مشتریانتان می‌شود، داشتن نماد الکترونیک است. با گرفتن این نماد و قرار دادن در قسمتی از سایت که در دید عموم باشد تا حدود زیادی می‌توان حس اعتماد را در مشتریان ایجاد کرد.

البته که فقط داشتن نماد الکترونیک برای اعتمادسازی کافی نیست. بهتر است لوگوی برندهایی که با آن‌ها همکاری می‌کنید را در صفحه اصلی سایت قرار دهید.

صفحاتی مثل پیگیری سفارشات و ثبت شکایات را در منوی اصلی فروشگاه قرار دهیدتا مشتریانتان ببینند که به آن‌ها بی تفاوت نیستید و پیگیر درخواست آن‌ها هستید.

حتما صفحات تماس با ما و درباره ما را در طراحی سایت خود داشته باشید و در آن‌ها اطلاعات تماس جهت پشتیبانی آنلاین هنگام مواجهه با مشکل و معرفی کسب و کار خود را داشته باشید.

و در آخر قوانین بازگشت وجه و مرجوعی کالا را بطور واضح بیان کنید. طوری از قوانین بازگشت کالا ننویسید که مشتریان فکر کنند حرف‌ها‌ی شما الکی هست.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد